czwartek, 29 marca 2012

Cześć ~

Cześć Wam! 
Jestem Patrycja. Mam 13 lat. Choć jestem wysoka jak na swój wiek. Mam lekko długawe, bardzo, bardzo, ciemne,blond włosy. Niebieskie oczy. I jak już mówiłam jestem wysoka. Grrrrr. Lubię...Lubię duuuużo rzeczy. One Direction , Coldplay , Paramore , Evanescence i wiele, wiele innych. Lubię czytać książki. Wiem trochę to dziwne ale książki są bardzo ważną rzeczą w moim życiu. Bez nich nie mogę funkcjonować. Tak jak muzyka są moim azylem. Ucieczką od problemów i smutków. Mogę choć na chwilę oderwać się od rzeczywistości i popłynąć w krainę marzeń...
Zawsze pisanie opowiadań i podobnych rzeczy było moją piętą Achillesa. Nigdy nie byłam dobra, zawsze sprawiało mi to trudność. A teraz ? Teraz piszę z własnej woli. Cieszy mnie to. Mam wielką nadzieję ,że komuś spodoba się moja twórczość...
 A teraz coś z innej beczki.xd. No więc jako ,że nie chce nam się mieszać i majstrować , będziemy we trzy pisać na jednym koncie. Tylko podpisy będą oczywiście różne.  Mój będzie :  Charlie  ♥.
No myślę ,że to wszystko o mnie. Trochę dużo. Jejciu. Postaram się jak najszybciej coś dodać. Ale na razie piszę dluuuuugiego imagina o... Dowiecie się same :) 


Mój twitter : @ICanFly_xx
 
Charlie ♥. xoxo


P.S. I love this! I had to insert. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz