czwartek, 29 marca 2012

Siema!

Witam wszystkich!
Mam na imię Sandra.Mam 13 lat.Jestem dość wysoka jak na swój wiek.Mam zielone oczy, ale większość osób które znam twierdzą że są niebieskie...daltoniści.Mam średniej długości bardzo,bardzo jasne blond włosy.Mój ulubiony zespół jak się pewnie domyślacie to One Direction ale nie tylko bo też Coldplay.Moja pasja to zajmowanie się końmi.Nie jeżdżę konno ponieważ wolę się nimi zajmować.Nie mam też swojego konia a szkoda bo fajnie by było.Lubię też czasami poczytać jakąś fajną książkę...ale to rzadkość.Mój TT to @Carrotka_xx.Follujcie proszę!.Będę tu dodawać imaginy o One Direction razem z dwoma przyjaciółkami Olą i Patrycją.Mamy wielką nadzieję że się wam spodoba.Będę się podppisywać Lexi ;). Miłego czytania !
       Zarry!Ja ich kocham!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz