piątek, 30 marca 2012

Imagine 2 ~ by Charlie ♥.

Hejoł! xd Tu Charlie ♥. ! Ode mnie i od dziewczyn : Bardzo chcemy Wam podziękować za te +200 wejść! To dla nas bardzo ważne! Tylko komentarze jeszcze...
Nie chcę się chwalić tylko po prostu mam taki zaciesz ,że normalnie rzygam tęczą! Mam 5-kę ze sprawdzianu... Z matematyki! Myślałam ,że dziś zejdę! No to tyle nie będę przynudzać ;)


Pisane podczas tej piosenki.
 ~*~
~Imagine 3 (Liam)

Wychodzisz z łazienki i kierujesz się w stronę łóżka. Jesteś strasznie zmęczona. Patrzysz na łóżko i ze zdziwienia przecierasz oczy. Widzisz Liam'a przebranego za "Chudego" z Toy Story. Wiesz ,że ma na tym punkcie fioła ale ,że aż tak bardzo.
- Liam ? - pytasz nie pewnie. Chłopak szybko się odwraca i gdy Cię ujrzał od razu wstaje i uśmiecha się tajemniczo. Zaczął nieudolnie wymachiwać lasso.
- Zostaniesz moją Jessie ? - pyta ze słodkim uśmiechem. Zaśmiałaś się.
- Oczywiście , Chudy. - obydwoje zachichotaliście. Doszłaś do niego i gdy chciał cie pocałować ty go popchnęłaś na łóżko.
- Myślałem ,że jesteś zmęczona. - usiadłaś okrakiem na nim i zaczęłaś go całować po szyi.
- Kobieta zmienną jest. - zaśmiał się i pocałował cię w nos....♥

 ~*~

~Imagine 4 (Zayn)

Siedzisz z chłopakami w salonie wtulona w Zayn'a. Rozmawiają o tym co kupić bo Louis i Harry jadą do Tesco.
- Kupcie mi dwie paczki papierosów. - słysz głos ukochanego. Odwracasz głowę i patrzysz na niego bykiem.
- Zayn..?
- A ty [t.i.] chcesz coś ? - pyta się ciebie Loczek. Ty jednak uparcie patrzysz na swojego chłopaka.
- Co ?
- Jak to 'co' ? Wiesz ,że nienawidzę gdy palisz!
- Ale..
- Żadnego 'ale'. Zero seksu przez dwa tygodnie...
- Ale jak to ?!
- Tak to. Nie możesz mieć dwóch rzeczy naraz.
- Ale to jest nałóg.
- Daj spokój. Gdybyś tylko chciał to byś potrafił. - parsknęłaś.
- Dobra. Lou kup mi tylko jedną paczkę....Zadowolona ?
- Hm. Tydzień.
- Tydzień?!
- No tak. Jeszcze coś ?
- Yh ,dobra nie kupujcie mi wcale... - mruknął niezadowolony. Za to uśmiechnęłaś się promiennie i pocałowałaś go w usta.
- To mi się podoba.
- Jesteś wredna!
- Nie nie jestem. Chcę mieć ciebie jak najdłużej się tylko da. A palenie zabija. I śmierdzisz. Poza tym jaki byś dał przykład naszym dzieciom ?
- A chcesz mieć ze mną dzieci ?
- Tak! Tyle razy już o tym rozmawialiśmy...
- Ja myślałem ,że ty żartowałaś...
- Nie. - odparłaś i spojrzałaś na niego. Uśmiechał się łobuzersko i ruszał śmiesznie brwiami.
- To co idziemy robić małe 'Maliki' ? - spytał. Zaśmiałaś się a on wziął cię na ręce i zaniósł do sypialni....♥
 ~*~

No więc już zostało mi tylko napisać o Harry'm. Mam nadzieje ,że się podobają. Tak na początek chciałam coś z humorem napisać. Jeżeli ktoś chcę dedykacje niech napiszę w komentarzu z kim. :)

 Charlie ♥.

 Ziam ♥.♥

2 komentarze:

  1. Proszę Imagine z Niallem
    Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby się dało to dla mnie imagine z Zaynem :D
    Tina :)
    Dzięki :D

    OdpowiedzUsuń